مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد | جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام
سرخط خبرها

مهرداد محمدی جانشین علیرضا جهانبخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۵۱۵۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
مهرداد محمدی جانشین علیرضا جهانبخش می‌شود؟
شانس مهرداد محمدی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی به جای علیرضا جهانبخش بیش از دیگر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه دومین بازی مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا را مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان برگزار خواهد کرد. قرار است این بازی رأس ساعت ۱۸:۰۰ در تاشکند برگزار شود و ملی‌پوشان فوتبال ایران دومین بازی خود را نیز پشت سر بگذارند.


پیش از این بازی مشخص شد که علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ هلند به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ قادر به همراهی تیم ملی نیست و این بازی را از دست داده است. با توجه به غیبت این بازیکن در بازی با ازبکستان این سؤال مطرح است که به جای جهانبخش چه کسی در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت؟

پاسخ دادن به این سؤال شاید کمی دشوار باشد، چون امیرقلعه‌نویی بعد از کنار گذاشتن احمد نورالهی قدری غیرقابل پیش بینی شده است، اما اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد به احتمال زیاد مهرداد محمدی که در بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل قطر نمایش مطلوبی داشت، در ترکیب اصلی تیم ملی بازی خواهد کرد.

محمدی در بازی با هنگ کنگ البته برای تیم ملی به میدان نرفت و حتی یک دقیقه هم فرصت به او نرسید، اما در بازی با ازبکستان با توجه به اینکه نیاز به بازیکنان سخت‌کوش و دونده نیز به شدت احساس می‌شود، شانس مهرداد محمدی بیش از دیگر گزینه‌های حاضر در اردوی تیم ملی است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->